Light
Dark
100k
Followers
500k
Followers
Diqqat
Platforma test rejimida ishlamoqda
O‘zbekcha
Русский
English
Kirish
Izlash
Top kurslar
Filologiya va tillarni o`qitish: ingliz tili
1810000 UZS
Ta`lim sifati menejmenti
1810000 UZS
Ta`lim tizimi menejmenti
1810000 UZS
Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat
1810000 UZS
Toshkent sh., Olmazor tumani, Ziyo ko‘chasi 3-uy.
info@bimm.uz
O‘zbekcha
Русский
English
Bosh sahifa
Markazlar
Kurslar
Webinarlar
Kirish
Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzating
Xarid kutilmoqda
Bosh sahifa
Markazlar
Pedagogik mahorat
O‘zMPU huzuridagi tarmoq markaz
Maktabgacha ta`lim
Modullar: 9
Davomiyligi: 132 s.
(0.0/5)
Kurs tarkibi
Кредит модул тизими ва ўқув жараёнини ташкил
этиш
Таълим соҳасига оид қонун, қонуности ҳужжатлари ва
уларнинг мазмуни
2 s.
Кредит тизими асосида таълим жараёнларини ташкил этиш
2 s.
Кредит-модуль тизимида талабаларнинг мустақил ишини
режалаштириш ва ташкил қилиш
2 s.
Кредит-модуль тизимида ўқув жараёнининг услубий
таъминоти ва таълим натижаларини баҳолаш усуллари
4 s.
Илмий ва инновацион фаолиятни ривожлантириш
Ўзбекистон Республикасида илмий ва инновацион
фаолиятни ривожлантиришнинг назарий-услубий асослари
2 s.
Олий таълим муассасаларида «Университет 3.0»
концепциясини жорий этиш муаммолари ва истиқболлари
2 s.
Олий таълим муассасаларида «Университет 3.0»
концепциясини жорий этиш муаммолари ва истиқболлари
2 s.
Педагогнинг илмий-инновацион фаолиятини
ривожлантириш.
2 s.
Педагогнинг касбий профессионаллигини ошириш
Педагогнинг касбий профессионаллиги ва уни
ривожлантириш йўллари
2 s.
Педагогнинг касбий профессионаллиги ва уни
ривожлантириш йўллари
2 s.
Ўқув машғулотларининг замонавий турлари асосида
ташкил этиш ва ўтказиш методикаси
2 s.
Ўқув машғулотларининг замонавий турлари асосида
ташкил этиш ва ўтказиш методикаси
2 s.
Steam ва STREM таълим хусусиятлари
2 s.
Таълим жараёнига рақамли технологияларни
жорий этиш
Рақамли технологиялар ва уларнинг дидактик
имкониятлари
2 s.
Вебинар, онлайн маъруза, «blended learning», «flipped classroom»
технологияларини амалиётга жорий этиш. Масофавий
таълим платформалари ва улардан фойдаланиб, таълим
жараёнларини ташкил этиш.
2 s.
Таълим жараёнларида «булутли технологиялар»дан
фойдаланиш. Булутли технологиялардан фойдаланган
ҳолда ўқув жараёнини ва ахборот таълим майдонини
такомиллаштириш.
2 s.
Мультимедиали интерактив ўқув-услубий қўлланмаларни
ва электрон таълим ресурсларини яратиш, улардан
таълим тизимида фойдаланиш. QR-код ва ундан фойдаланиш.
2 s.
Педагогик фаолиятда интерактив инфографика
воситаларидан фойдаланиш.
2 s.
English for Specific Purposes
Self-introduction in business
2 s.
Information technology & its types
2 s.
Mass media & its types
2 s.
Globalization & its effects
2 s.
Business interactions & calls
2 s.
CV writing
2 s.
Email writing
2 s.
Tarvelling & culture
2 s.
Концептуальные основы дошкольного
образования и современные подходы
Внедрение современных механизмов управления системой
дошкольного образования
2 s.
Инновационный подход к педагогическому процессу
дошкольного образования
2 s.
Повышение качества кадров, способных работать по
новым программам в дошкольных образовательных
организациях.
2 s.
Технология формирования творческих способностей у
будущих педагогов.
2 s.
Внедрение современного механизма управления
дошкольным образованием.
2 s.
Инновационный подход к педагогическому
4 s.
Повышение качества кадров, способных работать на
основе новых программ в дошкольных образовательных
организациях.
2 s.
Технология формирования творческих способностей
будущих педагогов
4 s.
Cравнительный анализ зарубежного опыта
дошкольного образования
Система дошкольного образования в зарубежных странах
2 s.
Современные подходы к развитию дошкольного
образования.
2 s.
Суть модульного образования. Принципы модульного
обучения. Блоки модулей
2 s.
Организация и реализация образовательных,
учебно-методических, научно-исследовательских
процессов таких стран, как развитые страны Европы
(Германия, Англия), страны Азии (Япония, Южная Корея) и
Соединенные Штаты Америки Применение опыта в
образовательная система
2 s.
Новейшие научные теории развития дошкольных
педагогических наук и деятельность их авторов.
Деятельность отраслевых научных школ. Достижения в
научных школах.
2 s.
Система дошкольного образования в зарубежных странах
2 s.
Современные подходы к развитию дошкольного
образования
2 s.
Суть модульного обучения. Принципы модульного
обучения. Модульные блоки.
2 s.
Организация и отработка учебного,
учебно-методического, научно-исследовательского
процессов таких стран, как развитые страны Европы
(Германия, Англия), страны Азии (Япония, Южная Корея) и
США, применение опыта в образовательная система.
2 s.
Новейшие научные теории развития дошкольных
педагогических наук и деятельность их авторов.
Деятельность отраслевых научных школ. Достижения в
научных школах. Анализ новой учебной и научной
литературы, созданной в области дошкольной педагогики.
2 s.
Дошкольное образование в единой европейской
образовательной среде (Болонский процесс).
2 s.
Сущность кредитно-модульной системы в дошкольном
образовании
2 s.
Зарубежный опыт оказания образовательных услуг.
2 s.
Проектирование инновационной среды обучения
дошкольного образования»
Учебный процесс дошкольного образования как
целостная система. Законы и принципы преподавания
предметов дошкольного образования. Учебно-нормативные
документы и методические работы педагога педагогики
дошкольного образования, их планирование, организация
и технология подготовки.
2 s.
Технологии организации дистанционного образования.
Технология проектирования и организации учебного
процесса.
2 s.
Внедрение кредитно-модульной системы дошкольного
образования. Внедрение технологий обучения STEAM в
учебный процесс.
2 s.
Инновационные формы, методы и средства обучения
дошкольному образованию Виды лекций и требования к ним
Технология проведения семинарских, практических и
лабораторных занятий.Самостоятельное образование и
технология его организации.
2 s.
Изучайте и анализируйте научные программы и рабочие
научные программы и учебные планы
2 s.
Внедрение технологий обучения STEAM в учебный процесс.
2 s.
Работа по технологии лекционного обучения.
Составление текста лекции Проведение мини-лекций
2 s.
Технология проведения семинаров, практических,
лабораторных занятий
2 s.
Технология проектирования и организации
самостоятельного обучения. Организационное и
научно-методическое обеспечение подготовки курсовых
(проектных) и выпускных квалификационных работ по
предметам дошкольного образования и технология
организации их онлайн-защиты
4 s.
Технология организации и проведения
учебно-профессиональной педагогической практики
2 s.
Информационные системы, анализирующие
результаты педагогических исследований
Особенности педагогических исследований в
профессиональной сфере, подходы к их организации и
проведению
2 s.
Информационные системы и программы, анализирующие
результаты исследований
2 s.
Особенности педагогических исследований в
профессиональной сфере, подходы к их организации и
проведению
2 s.
Информационные системы и программы, анализирующие
результаты исследований
4 s.
Reyting
0
Reyting
0%
0%
0%
0%
0%
Kursni o‘qish uchun tizimga kiring
(0.0/5)
Markaz
O‘zMPU huzuridagi tarmoq markaz
Til
Русский
Modullar
9
Davomiyligi
132 s.
Tinglovchilar
4
Yakunlaganlar
3
O‘zMPU huzuridagi tarmoq markaz
Ushbu markazdagi
boshqa kurslar
Markaz kurslari
(0.0/5)
Aniq va tabiiy fanlarni o`qitish metodikasi (Mehnat ta'limi)
Modullar: 12
220 s
Users: 76
Ўзбек
O‘zMPU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Aniq va tabiiy fanlarni o`qitish metodikasi (Tasviriy sanat va muhandislik grafikasi)
Modullar: 12
232 s
Users: 110
Ўзбек
O‘zMPU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Aniq va tabiiy fanlarni o`qitish metodikasi (Fizika va astronomiya)
Modullar: 12
218 s
Users: 94
Ўзбек
O‘zMPU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
The Complete Histudy 2024: From Zero to Expert!
$750.00
$1500.00
Purchase Now