Light
Dark
100k
Followers
500k
Followers
Diqqat
Platforma test rejimida ishlamoqda
O‘zbekcha
Русский
English
Kirish
Izlash
Top kurslar
Filologiya va tillarni o`qitish: ingliz tili
1810000 UZS
Ta`lim sifati menejmenti
1810000 UZS
Ta`lim tizimi menejmenti
1810000 UZS
Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat
1810000 UZS
Toshkent sh., Olmazor tumani, Ziyo ko‘chasi 3-uy.
info@bimm.uz
O‘zbekcha
Русский
English
Bosh sahifa
Markazlar
Kurslar
Webinarlar
Kirish
Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzating
Xarid kutilmoqda
Bosh sahifa
Markazlar
Pedagogik mahorat
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Filologiya va tillarni o`qitish: yapon tili
Modullar: 12
Davomiyligi: 132 s.
(0.0/5)
Kurs tarkibi
Ўзбекистоннинг миллий тикланишдан миллий
юксалиш босқичида олий таълим вазифалари
Ўзбекистон мустақил демократик тараққиётининг миллий
тикланиш босқичида жамият ривожи ва таълим-тарбия
соҳасидаги амалга оширилган вазифалар
2 s.
Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича
ҳаракатлар стратегияси – миллий юксалишнинг асоси
2 s.
Таълим-тарбия жараёнларини ташкил этишнинг
норматив ҳуқуқий ҳужатлари
Олий таълим тизимини тартибга солувчи қонунлар
2 s.
Олий таълим тизимининг қонуности ҳужжатлари ва
уларнинг мазмуни
2 s.
Таълим жараёнини ташкил этишда норматив-ҳуқуқий
ҳужжатларни қўллаш амалиёти
2 s.
Педагогнинг инновацион фаолиятини
ривожлантириш
Таълим сифатини оширишда ўқитувчининг инновацион
фаолияти
2 s.
Таълим сифатини оширишда ўқитувчининг инновацион
фаолияти
2 s.
Бакалавриат йўналишлари ва магистратура ихтисослари
бўйича ўқув жараёнини ташкил этиш ва унинг сифатини
таъминлашнинг замонавий методлари
2 s.
Бакалавриат йўналишлари ва магистратура ихтисослари
бўйича ўқув жараёнини ташкил этиш ва унинг сифатини
таъминлашнинг замонавий методлари
2 s.
Педагогнинг креативлиги инновацион таълимнинг муҳим
омили сифатида
2 s.
Педагогнинг креативлиги инновацион таълимнинг муҳим
омили сифатида
2 s.
Педагогнинг инновацион фаолият натижаларини
баҳолашга тизимли ёндашув
2 s.
Тилшунослик назариясининг тил амалиётига
интеграцияси (шарқ тиллари)
Тилшунослик фанида лингвистик методлар масаласи.
2 s.
Қиёсий-тарихий тилшуносликнинг шаклланиши ва
қиёсий-тарихий методнинг яратилиши.
2 s.
Умумий тилшунослик фанининг асосчиси В. фон
Гумбольдтнинг тил назарияси.
2 s.
Прага, Копенгаген, Америка структурал мактабларининг
асосий ғоялари.
2 s.
Прага структурал мактабида “Гапни актуал бўлакларга
ажратиш” (В.Матезиус) методининг яратилиши.
2 s.
Электрон педагогика асослари ва педагогнинг
шахсий, касбий ахборот майдонини
такомиллаштириш
Axбoрoт – кoммуникaция теxнoлoгиялaри вa улaрни тaълим
жaрaёнидa қўллaшнинг дидактик имкoниятлaри
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. AutoPlayMedia Studio
1 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. CourseLab
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. iSpring Suite
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. Hot Potatoes
1 s.
Медиакомпетентлик, педагогнинг шахсий, касбий ахборот
майдонини Scopus, ScienceDirect, Mendeley тизимлари асосида
такомиллаштириш.
2 s.
Хорижий тилларни ўқитишда
ахборот-коммуникация
технологиялари/Информационно-коммуникационные
технологии в обучении иностранным языкам
『できる日本語 初中級』を用いての日本語授業のICT化への取り組み
ー行動目標達成をより効果的に進めるためにー “Dekiru nihon go” darsligini
AKTga moslashtirish: harakat bajarishga yo’naltirilgan samarali dars o’tish
2 s.
『できる日本語 初中級』を用いての日本語授業のICT化への 取り組み
ー行動目標達成をより効果的に 進めるためにー “Dekiru nihon go”
darsligini AKTga moslashtirish: harakat bajarishga yo’naltirilgan samarali dars o’tish
2 s.
私立中学校・高等学校のICT活用に関する調査レポート Xususiy maktablarda AKTni
qo’llab dars o’tish usullari haqidagi tadqiqot
2 s.
Амалий хорижий тил
Introducing yourself
2 s.
My family
2 s.
Time management
2 s.
Daily routine
2 s.
Leisure activities
2 s.
Where do you live?
2 s.
Countries and languages
2 s.
The inventions
2 s.
Food you like
2 s.
Travelling, Culture awareness, Tourism
2 s.
Describing people
2 s.
Таълим жараёнини бошқаришда тизимли таҳлил ва
қарорлар қабул қилишнинг замонавий
технологиялари
Тизим, тизимли таҳлил ва тизимли ёндашувнинг
мазмун-моҳияти
2 s.
Қарор қабул қилишнинг мазмун-моҳияти, тамойиллари ва
унга нисбатан бўлган ёндашувлар
2 s.
Педагогик фаолиятда муаммолар. Педагогик тизимда
таҳлилий фаолият
2 s.
Педагогик фаолиятда тизимли таҳлил усуллари
2 s.
Шарқшуносликда тадқиқотлар олиб боришнинг
тизимли ёндашувлари (Шарқ тиллари)
Тизимли таҳлилнинг мақсад ва вазифалари.
2 s.
Шарқшуносликда тизимли таҳлилни амалга ошириш
методлари.
2 s.
Илмий ижод ва тизимли таҳлил.
2 s.
Коммуникатив тилшунослик ва тил
компетенциялари/Коммуникативная лингвистика
и языковые компетенции
外国語を学ぶことの意味. Чет тилларни ўрганишнинг аҳамияти.
2 s.
コミュニケーション能力. Гапириш компетенцияси ва унинг
турлари.
4 s.
「話すこと」とは。ロールプレイ. Гапириш жараёни ва минимал
жуфтлик.
2 s.
話す力を育てるには. 2‐1 自分の授業を振り返る. Гапириш
кўникмаларини ривожлантириш: дарс таҳлили
2 s.
話す力を育てるには. 2-2 インタビュー. Гапириш кўникмаларини
ривожлантириш: Интервью
2 s.
話す力を育てるには. 2-3 スピーチ. Гапириш кўникмаларини
ривожлантириш: Нутқ
2 s.
話す力を育てるには. 2-4 ディスカッション Гапириш
кўникмаларини ривожлантириш: Дискуссия
2 s.
Япон филологиясини ўқитишнинг замонавий
методлари/Современные методики преподавания
японской филологии
Идеал муаллим тушунчаси / Концепция идеального
учителя
2 s.
Чет тилини укитиш методикаси тарихи ва япон тили/
История методики преподавания иностранного языка и
японского языка
2 s.
Укув жараёнини режалаштириш 1. Укув жараёнини
дезайнлаштириш. / планирование учебного процесса,
проектирование учебного процесса.
2 s.
Укув жараёнини режалаштириш. Мавзуий режа турлари./
планирование учебного процесса. Виды тематических
планов.
2 s.
Йиллик (календар) режа тузиш. Дарс режасини
тузиш./Создание годового (календарного) плана. Создание
плана урока.
2 s.
Укув материаллари. Укув куроллари./ учебные материалы.
инструменты обучения./ Учебные материалы. Инструменты
обучения.
2 s.
Гапириш малакасини оширишга доир машклар/Упражнения
для улучшения разговорных навыков
2 s.
Ёзиш малакасини оширишга доир машклар/Упражнения для
улучшения навыков письма
2 s.
Япон филологиясида
компративистика/Компаративизм в японской
филологии
Yapon filologiyasida komprativistika fanining shakllanish tarixi, maqsadi va
vazifalari/История, цели и задачи становления сравнительной
науки в японской филологии
2 s.
Yapon filologiyasida komprativistika fanining shakllanish tarixi, maqsadi va
vazifalari/История, цели и задачи становления сравнительной
науки в японской филологии
2 s.
Fonetik komprativistika/Фонетический сравнительный
2 s.
Grammatik komprativistika/Грамматический сравнительный
2 s.
Sintaktik komprativistika/Синтаксический сравнительный
2 s.
Sintaksis komprativistika/Сравнительный синтаксис
2 s.
Komprativistik tadqiqotlar tahlili/Анализ сравнительных исследований
2 s.
Reyting
0
Reyting
0%
0%
0%
0%
0%
Kursni o‘qish uchun tizimga kiring
(0.0/5)
Markaz
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Til
Ўзбек
Modullar
12
Davomiyligi
132 s.
Tinglovchilar
7
Yakunlaganlar
5
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Ushbu markazdagi
boshqa kurslar
Markaz kurslari
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (ingliz tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 196
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Filologiya va tillarni o`qitish (ingliz tili)
Modullar: 12
218 s
Users: 650
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (nemis tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 44
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
The Complete Histudy 2024: From Zero to Expert!
$750.00
$1500.00
Purchase Now