Light
Dark
100k
Followers
500k
Followers
Diqqat
Platforma test rejimida ishlamoqda
O‘zbekcha
Русский
English
Kirish
Izlash
Top kurslar
Filologiya va tillarni o`qitish: ingliz tili
1810000 UZS
Ta`lim sifati menejmenti
1810000 UZS
Ta`lim tizimi menejmenti
1810000 UZS
Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat
1810000 UZS
Toshkent sh., Olmazor tumani, Ziyo ko‘chasi 3-uy.
info@bimm.uz
O‘zbekcha
Русский
English
Bosh sahifa
Markazlar
Kurslar
Webinarlar
Kirish
Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzating
Xarid kutilmoqda
Bosh sahifa
Markazlar
Pedagogik mahorat
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Filologiya va tillarni o`qitish: nemis tili
Modullar: 12
Davomiyligi: 132 s.
(0.0/5)
Kurs tarkibi
Ўзбекистоннинг миллий тикланишдан миллий
юксалиш босқичида олий таълим вазифалари
Ўзбекистон мустақил демократик тараққиётининг миллий
тикланиш босқичида жамият ривожи ва таълим-тарбия
соҳасидаги амалга оширилган вазифалар
2 s.
Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича
ҳаракатлар стратегияси – миллий юксалишнинг асоси
2 s.
Таълим-тарбия жараёнларини ташкил этишнинг
норматив ҳуқуқий ҳужатлари
Олий таълим тизимини тартибга солувчи қонунлар
2 s.
Олий таълим тизимининг қонуности ҳужжатлари ва
уларнинг мазмуни
2 s.
Таълим жараёнини ташкил этишда норматив-ҳуқуқий
ҳужжатларни қўллаш амалиёти
2 s.
Педагогнинг инновацион фаолиятини
ривожлантириш
Таълим сифатини оширишда ўқитувчининг инновацион
фаолияти
2 s.
Таълим сифатини оширишда ўқитувчининг инновацион
фаолияти
2 s.
Бакалавриат йўналишлари ва магистратура ихтисослари
бўйича ўқув жараёнини ташкил этиш ва унинг сифатини
таъминлашнинг замонавий методлари
2 s.
Бакалавриат йўналишлари ва магистратура ихтисослари
бўйича ўқув жараёнини ташкил этиш ва унинг сифатини
таъминлашнинг замонавий методлари
2 s.
Педагогнинг креативлиги инновацион таълимнинг муҳим
омили сифатида
2 s.
Педагогнинг креативлиги инновацион таълимнинг муҳим
омили сифатида
2 s.
Педагогнинг инновацион фаолият натижаларини
баҳолашга тизимли ёндашув
2 s.
Integration der Sprachtheorie in die Sprachpraxis (deutsch)
“Тилшунослик назариясининг тил амалиётига
интеграцияси” (немис тили)
Лингвистик назарияларлар ва уларнинг аҳамияти.
Лингвистик назарияларнинг тил амалиётига интеграцион
масалалари. Тил таълими соҳасида лингвистиканинг ўрни
ва ўзига хос хусусиятлари.
2 s.
Лингвистик назарияларнинг тил амалиётидаги
социолингвистик ва прагматик жиҳатлари. Тилнинг
сиёсий, ижтимоий, маданий, тарихий ва ҳудудий
жиҳатлари. Тилнинг фанлараро функцияси.
2 s.
Тил аспектлари билан боғлиқ лингвистик назариялар ва
уларнинг тил таълимида акс этиш ҳолатлари. Фонетика,
грамматика, лексика ва фразеология назария ва амалиёт
объекти сифатида.
2 s.
Матн лингвистикаси ва унинг тил таълимидаги амалий
жиҳатлари. Тилнинг лексикография ва таржима назарияси
ва амалиётидаги интеграцион жараёнлар.
2 s.
Тил амалиётида тил сиёсатининг ўзига хос
хусусиятлари. Немис тили вариатив лингвистиканинг
объекти сифатида. Маданиятлараро мулоқот лингвистик
ва ижтимоий ҳодиса сифатида.Маданиятлараро
мулоқотнинг ментал, касбий, ижтимоий жиҳатлари.
2 s.
Электрон педагогика асослари ва педагогнинг
шахсий, касбий ахборот майдонини
такомиллаштириш
Axбoрoт – кoммуникaция теxнoлoгиялaри вa улaрни тaълим
жaрaёнидa қўллaшнинг дидактик имкoниятлaри
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. AutoPlayMedia Studio
1 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. CourseLab
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. iSpring Suite
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. Hot Potatoes
1 s.
Медиакомпетентлик, педагогнинг шахсий, касбий ахборот
майдонини Scopus, ScienceDirect, Mendeley тизимлари асосида
такомиллаштириш.
2 s.
Informations- und Kommunikationstechnologien im Fremdsprachenunterricht (Deutsch)
Хорижий тилларни ўқитишда
ахборот-коммуникация технологиялари (немис
тили )
Die Bedeutung der IT bei der Vermittlung der Sprachkompetenzen
2 s.
Die Verwendung der Computerprogramme in der Sprachvermittlung
2 s.
Das Sprachenlernen mit Hilfe von Mobilbeilage
2 s.
Амалий хорижий тил
Introducing yourself
2 s.
My family
2 s.
Time management
2 s.
Daily routine
2 s.
Leisure activities
2 s.
Where do you live?
2 s.
Countries and languages
2 s.
The inventions
2 s.
Food you like
2 s.
Travelling, Culture awareness, Tourism
2 s.
Describing people
2 s.
Таълим жараёнини бошқаришда тизимли таҳлил ва
қарорлар қабул қилишнинг замонавий
технологиялари
Тизим, тизимли таҳлил ва тизимли ёндашувнинг
мазмун-моҳияти
2 s.
Қарор қабул қилишнинг мазмун-моҳияти, тамойиллари ва
унга нисбатан бўлган ёндашувлар
2 s.
Педагогик фаолиятда муаммолар. Педагогик тизимда
таҳлилий фаолият
2 s.
Педагогик фаолиятда тизимли таҳлил усуллари
2 s.
Systematische Ansätze zur linguistischen Forschung Тилшуносликда
тадқиқотлар олиб боришнинг тизимли
ёндашувлари (немис тили )
Лингвистик тадқиқотлар фан ва таълим жараёнининг
ажралмас таркибий қисми сифатида. Анъанавий ва
замонавий лингвистик тадқиқотлар. Тадқиқотлар олиб
боришда тизимлилик.
2 s.
Тил таълими соҳасида тадқиқот олиб боришнинг ўзига
хос хусусиятлари. Эмпирик ёндашув замонавий
тадқиқотларнинг асоси сифатида.
2 s.
Лингвистик ва экстралингвистик соҳаларда тадқиқот
олиб боришнинг ўзига хос хусусиятлари. Прагматик
ёндашув замонавий тадқиқотларнинг асоси сифатида.
2 s.
Kommunikative Linguistik und Sprachkompetenzen (Deutsch).
Коммуникатив тилшунослик ва тил
компетенциялари (немис тили)
Der GER. Wirkung und Einfluss
2 s.
Einflussfaktoren auf Unterricht
2 s.
Können, wollen, sollen. Vorüberlegungen
2 s.
Kompetenzbegriff. Kompetenzorientierung.
2 s.
Kann-Beschreibungen und Lernziele
2 s.
Standards beim Lehren und Lernen der Sprachen. Output-Orientierung.
2 s.
Input-Orientierung
2 s.
Curriculum
2 s.
Moderne Methoden des Fremdsprachenunterrichts (Deutsch). Чет тил
ўқитишдаги замонавий методлар (немис тили)
Aufgaben und Übungen erkennen
2 s.
Prinzipien des Fremdsprachenunterrichts 2
2 s.
Anforderungen ans Sprechen
2 s.
Übungen zum Sprechen
2 s.
Fertigkeit Schreiben
2 s.
Aufgaben und Übungen zum Schreiben
2 s.
Arbeits- und Sozialformen
2 s.
Die Rolle der Lehrenden
2 s.
Mechanismen zur Bewertung von Sprachkompetenzen (Deutsch). Тил
компетенцияларини баҳолаш механизмлари (немис
тили )
Einflussfaktoren auf Unterricht. Vorgaben für Unterrichtsplanung. Letfragen der Unterrichtsplanung.
2 s.
Modelle für die Unterrichtsplanung. Planen nach didaktisch- methodischen Prinzipien.
2 s.
Selbst Unterricht planen.
2 s.
Funktionen des Prüfens, Testens und Evaluierens. Rahmenbedingungen für das Testen, Prüfen und
Evaluieren.
2 s.
Prüfen, Testen, Evaluieren:Grundlagen Hör-Sehverstehen und Leseverstehen überprüfen;Schreiben
Überprüfen.
2 s.
Sprachliches Wissen überprüfen:Lexik und Grammatik. Soziopragmatische und interkulturelle
Kompetenzen überprüfen.
2 s.
Bewertung der Sprechkompetenz
2 s.
Reyting
0
Reyting
0%
0%
0%
0%
0%
Kursni o‘qish uchun tizimga kiring
(0.0/5)
Markaz
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Til
Ўзбек
Modullar
12
Davomiyligi
132 s.
Tinglovchilar
161
Yakunlaganlar
119
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Ushbu markazdagi
boshqa kurslar
Markaz kurslari
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (ingliz tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 196
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Filologiya va tillarni o`qitish (ingliz tili)
Modullar: 12
218 s
Users: 650
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (nemis tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 44
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
The Complete Histudy 2024: From Zero to Expert!
$750.00
$1500.00
Purchase Now