Light
Dark
100k
Followers
500k
Followers
Diqqat
Platforma test rejimida ishlamoqda
O‘zbekcha
Русский
English
Kirish
Izlash
Top kurslar
Filologiya va tillarni o`qitish: ingliz tili
1810000 UZS
Ta`lim sifati menejmenti
1810000 UZS
Ta`lim tizimi menejmenti
1810000 UZS
Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat
1810000 UZS
Toshkent sh., Olmazor tumani, Ziyo ko‘chasi 3-uy.
info@bimm.uz
O‘zbekcha
Русский
English
Bosh sahifa
Markazlar
Kurslar
Webinarlar
Kirish
Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzating
Xarid kutilmoqda
Bosh sahifa
Markazlar
Pedagogik mahorat
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Filologiya va tillarni o`qitish: nemis tili
Modullar: 12
Davomiyligi: 132 s.
(0.0/5)
Kurs tarkibi
Образовательные проекты Узбекистана по
национальному развитию
Задачи в области социального развития и образования
на этапе национального возрождения независимого
демократического развития Узбекистана
2 s.
Стратегия действий по дальнейшему развитию
Республики Узбекистан - основа национального развития
2 s.
Нормативно-правовые акты для организации
образовательно-воспитательного процесса
Нормативно-правовые акты, регулирующие деятельность
системы высшего образования
2 s.
Подзаконные акты системы высшего образования и их
содержание
2 s.
Практика применения нормативно-правовых актов при
организации учебного процесса
2 s.
Развитие инновационной деятельности педагога
Инновационная деятельность преподователя в повышении
качества образования
2 s.
Инновационная деятельность преподователя в повышении
качества образования.
2 s.
Современные методы организации и обеспечения
качества учебного процесса по бакалавриату и
магистратуре.
2 s.
Современные методы организации и обеспечения
качества учебного процесса по бакалавриату и
магистратуре.
2 s.
Творчество педагогов как важный фактор
инновационного образования.
2 s.
Творчество педагогов как важный фактор
инновационного образования.
2 s.
Системный подход к оценке результатов педагогической
инновации.
2 s.
Integration der Sprachtheorie in die Sprachpraxis (deutsch)
“Тилшунослик назариясининг тил амалиётига
интеграцияси” (немис тили)
Лингвистик назарияларлар ва уларнинг аҳамияти.
Лингвистик назарияларнинг тил амалиётига интеграцион
масалалари. Тил таълими соҳасида лингвистиканинг ўрни
ва ўзига хос хусусиятлари.
2 s.
Лингвистик назарияларнинг тил амалиётидаги
социолингвистик ва прагматик жиҳатлари. Тилнинг
сиёсий, ижтимоий, маданий, тарихий ва ҳудудий
жиҳатлари. Тилнинг фанлараро функцияси.
2 s.
Тил аспектлари билан боғлиқ лингвистик назариялар ва
уларнинг тил таълимида акс этиш ҳолатлари. Фонетика,
грамматика, лексика ва фразеология назария ва амалиёт
объекти сифатида.
2 s.
Матн лингвистикаси ва унинг тил таълимидаги амалий
жиҳатлари. Тилнинг лексикография ва таржима назарияси
ва амалиётидаги интеграцион жараёнлар.
2 s.
Тил амалиётида тил сиёсатининг ўзига хос
хусусиятлари. Немис тили вариатив лингвистиканинг
объекти сифатида. Маданиятлараро мулоқот лингвистик
ва ижтимоий ҳодиса сифатида.Маданиятлараро
мулоқотнинг ментал, касбий, ижтимоий жиҳатлари.
2 s.
Основы электронной педагогики и
совершенствование личного, профессионального
информационного пространствы педагога
Дидактические возможности информационных и
коммуникационных технологий и их применение в
образовательном процессе
2 s.
Создание мультимедийных учебных курсов с
использованием педагогических программных средств
1 s.
Создание мультимедийных учебных курсов с помощью
CourseLab
2 s.
Создавайте мультимедийные учебные курсы, используя
iSpring Suite
2 s.
Создавайте мультимедийные учебные курсы, используя Hot
Potatoes
1 s.
Совершенствование личного, профессионального
информационного пространства педагога на основе
систем Scopus, ScienceDirect, Mendeley.
2 s.
Informations- und Kommunikationstechnologien im Fremdsprachenunterricht (Deutsch)
Хорижий тилларни ўқитишда
ахборот-коммуникация технологиялари (немис
тили )
Die Bedeutung der IT bei der Vermittlung der Sprachkompetenzen
2 s.
Die Verwendung der Computerprogramme in der Sprachvermittlung
2 s.
Das Sprachenlernen mit Hilfe von Mobilbeilage
2 s.
Амалий хорижий тил
Introducing yourself
2 s.
My family
2 s.
Time management
2 s.
Daily routine
2 s.
Leisure activities
2 s.
Where do you live?
2 s.
Countries and languages
2 s.
The inventions
2 s.
Food you like
2 s.
Travelling, Culture awareness, Tourism
2 s.
Describing people
2 s.
Современные технологии в системном анализе и
принятии решений в управлении образовательным
процессом
Сущность системы, системный анализ и системный подход
2 s.
Природа, принципы и подходы к принятию решений
2 s.
Проблемы в педагогической деятельности.
Аналитическая работа в педагогической системе
2 s.
Методы системного анализа в педагогической
деятельности
2 s.
Systematische Ansätze zur linguistischen Forschung Тилшуносликда
тадқиқотлар олиб боришнинг тизимли
ёндашувлари (немис тили )
Лингвистик тадқиқотлар фан ва таълим жараёнининг
ажралмас таркибий қисми сифатида. Анъанавий ва
замонавий лингвистик тадқиқотлар. Тадқиқотлар олиб
боришда тизимлилик.
2 s.
Тил таълими соҳасида тадқиқот олиб боришнинг ўзига
хос хусусиятлари. Эмпирик ёндашув замонавий
тадқиқотларнинг асоси сифатида.
2 s.
Лингвистик ва экстралингвистик соҳаларда тадқиқот
олиб боришнинг ўзига хос хусусиятлари. Прагматик
ёндашув замонавий тадқиқотларнинг асоси сифатида.
2 s.
Kommunikative Linguistik und Sprachkompetenzen (Deutsch).
Коммуникатив тилшунослик ва тил
компетенциялари (немис тили)
Der GER. Wirkung und Einfluss
2 s.
Einflussfaktoren auf Unterricht
2 s.
Können, wollen, sollen. Vorüberlegungen
2 s.
Kompetenzbegriff. Kompetenzorientierung.
2 s.
Kann-Beschreibungen und Lernziele
2 s.
Standards beim Lehren und Lernen der Sprachen. Output-Orientierung.
2 s.
Input-Orientierung
2 s.
Curriculum
2 s.
Moderne Methoden des Fremdsprachenunterrichts (Deutsch). Чет тил
ўқитишдаги замонавий методлар (немис тили)
Aufgaben und Übungen erkennen
2 s.
Prinzipien des Fremdsprachenunterrichts 2
2 s.
Anforderungen ans Sprechen
2 s.
Übungen zum Sprechen
2 s.
Fertigkeit Schreiben
2 s.
Aufgaben und Übungen zum Schreiben
2 s.
Arbeits- und Sozialformen
2 s.
Die Rolle der Lehrenden
2 s.
Mechanismen zur Bewertung von Sprachkompetenzen (Deutsch). Тил
компетенцияларини баҳолаш механизмлари (немис
тили )
Einflussfaktoren auf Unterricht. Vorgaben für Unterrichtsplanung. Letfragen der Unterrichtsplanung.
2 s.
Modelle für die Unterrichtsplanung. Planen nach didaktisch- methodischen Prinzipien.
2 s.
Selbst Unterricht planen.
2 s.
Funktionen des Prüfens, Testens und Evaluierens. Rahmenbedingungen für das Testen, Prüfen und
Evaluieren.
2 s.
Prüfen, Testen, Evaluieren:Grundlagen Hör-Sehverstehen und Leseverstehen überprüfen;Schreiben
Überprüfen.
2 s.
Sprachliches Wissen überprüfen:Lexik und Grammatik. Soziopragmatische und interkulturelle
Kompetenzen überprüfen.
2 s.
Bewertung der Sprechkompetenz
2 s.
Reyting
0
Reyting
0%
0%
0%
0%
0%
Kursni o‘qish uchun tizimga kiring
(0.0/5)
Markaz
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Til
Русский
Modullar
12
Davomiyligi
132 s.
Tinglovchilar
2
Yakunlaganlar
1
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Ushbu markazdagi
boshqa kurslar
Markaz kurslari
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (ingliz tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 196
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Filologiya va tillarni o`qitish (ingliz tili)
Modullar: 12
218 s
Users: 650
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (nemis tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 44
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
The Complete Histudy 2024: From Zero to Expert!
$750.00
$1500.00
Purchase Now