Light
Dark
100k
Followers
500k
Followers
Diqqat
Platforma test rejimida ishlamoqda
O‘zbekcha
Русский
English
Kirish
Izlash
Top kurslar
Filologiya va tillarni o`qitish: ingliz tili
1810000 UZS
Ta`lim sifati menejmenti
1810000 UZS
Ta`lim tizimi menejmenti
1810000 UZS
Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat
1810000 UZS
Toshkent sh., Olmazor tumani, Ziyo ko‘chasi 3-uy.
info@bimm.uz
O‘zbekcha
Русский
English
Bosh sahifa
Markazlar
Kurslar
Webinarlar
Kirish
Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzating
Xarid kutilmoqda
Bosh sahifa
Markazlar
Pedagogik mahorat
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Filologiya va tillarni o`qitish: ispan tili
Modullar: 12
Davomiyligi: 132 s.
(0.0/5)
Kurs tarkibi
Ўзбекистоннинг миллий тикланишдан миллий
юксалиш босқичида олий таълим вазифалари
Ўзбекистон мустақил демократик тараққиётининг миллий
тикланиш босқичида жамият ривожи ва таълим-тарбия
соҳасидаги амалга оширилган вазифалар
2 s.
Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича
ҳаракатлар стратегияси – миллий юксалишнинг асоси
2 s.
Таълим-тарбия жараёнларини ташкил этишнинг
норматив ҳуқуқий ҳужатлари
Олий таълим тизимини тартибга солувчи қонунлар
2 s.
Олий таълим тизимининг қонуности ҳужжатлари ва
уларнинг мазмуни
2 s.
Таълим жараёнини ташкил этишда норматив-ҳуқуқий
ҳужжатларни қўллаш амалиёти
2 s.
Педагогнинг инновацион фаолиятини
ривожлантириш
Таълим сифатини оширишда ўқитувчининг инновацион
фаолияти
2 s.
Таълим сифатини оширишда ўқитувчининг инновацион
фаолияти
2 s.
Бакалавриат йўналишлари ва магистратура ихтисослари
бўйича ўқув жараёнини ташкил этиш ва унинг сифатини
таъминлашнинг замонавий методлари
2 s.
Бакалавриат йўналишлари ва магистратура ихтисослари
бўйича ўқув жараёнини ташкил этиш ва унинг сифатини
таъминлашнинг замонавий методлари
2 s.
Педагогнинг креативлиги инновацион таълимнинг муҳим
омили сифатида
2 s.
Педагогнинг креативлиги инновацион таълимнинг муҳим
омили сифатида
2 s.
Педагогнинг инновацион фаолият натижаларини
баҳолашга тизимли ёндашув
2 s.
“ТИЛШУНОСЛИК НАЗАРИЯСИНИНГ ТИЛ АМАЛИЁТИГА
ИНТЕГРАЦИЯСИ” (испан тили)/ «ИНТЕГРАЦИЯ
ЯЗЫКОВОЙ ТЕОРИИ В ЯЗЫКОВУЮ ПРАКТИКУ»
(испанский)
ESPAÑOL EN EL SISTEMA DE CLASIFICACIÓN GENÉTICA Y MORFOLÓGICA DE IDIOMAS
2 s.
LEY DE DISCURSO: LENGUAJE Y HABLA. SUS NIVELES Y UNIDADES
2 s.
LA ESTRUCTURA GRAMATICAL DEL ESPAÑOL
2 s.
LAS CATEGORIAS GRAMATICALES
2 s.
PARTES DE LA ORACIÓN
2 s.
Электрон педагогика асослари ва педагогнинг
шахсий, касбий ахборот майдонини
такомиллаштириш
Axбoрoт – кoммуникaция теxнoлoгиялaри вa улaрни тaълим
жaрaёнидa қўллaшнинг дидактик имкoниятлaри
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. AutoPlayMedia Studio
1 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. CourseLab
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. iSpring Suite
2 s.
Педагогик дастурий воситалардан фойдаланиб
мультимедиали ўқув курсларини яратиш. Hot Potatoes
1 s.
Медиакомпетентлик, педагогнинг шахсий, касбий ахборот
майдонини Scopus, ScienceDirect, Mendeley тизимлари асосида
такомиллаштириш.
2 s.
ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎҚИТИШДА
АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ (испан
тили)/ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ
ТЕХНОЛОГИИ В ОБУЧЕНИИ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ
(испанский)
Uso las tecnologías innovadoras y informaciónes en educación y penetración de las tecnologías
de la información y la comunicación (TIC) en el ámbito educativo español
2 s.
Conocimiento básico para trabajar con el ordenador (SO, Microsoft Office y otros Aplicaciones)
2 s.
Redes de computación (WWW; LAN; WAN) Moodle - sistema de gestión del curso (e-estudio)
2 s.
Амалий хорижий тил
Introducing yourself
2 s.
My family
2 s.
Time management
2 s.
Daily routine
2 s.
Leisure activities
2 s.
Where do you live?
2 s.
Countries and languages
2 s.
The inventions
2 s.
Food you like
2 s.
Travelling, Culture awareness, Tourism
2 s.
Describing people
2 s.
Таълим жараёнини бошқаришда тизимли таҳлил ва
қарорлар қабул қилишнинг замонавий
технологиялари
Тизим, тизимли таҳлил ва тизимли ёндашувнинг
мазмун-моҳияти
2 s.
Қарор қабул қилишнинг мазмун-моҳияти, тамойиллари ва
унга нисбатан бўлган ёндашувлар
2 s.
Педагогик фаолиятда муаммолар. Педагогик тизимда
таҳлилий фаолият
2 s.
Педагогик фаолиятда тизимли таҳлил усуллари
2 s.
ТИЛШУНОСЛИКДА ТАДҚИҚОТЛАР ОЛИБ БОРИШНИНГ
ТИЗИМЛИ ЁНДОШУВЛАРИ (испан
тили)/СИСТЕМАТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К БИБЛИОТЕЧНОМУ
ИССЛЕДОВАНИЮ (испанский)
La investigación científica es una de las principales fuestes del conocimiento
2 s.
Tipos de investigación cualitativa
2 s.
Tecnicas de investigación cualitativas.
2 s.
КОММУНИКАТИВ ТИЛШУНОСЛИК ВА ТИЛ
КОМПЕТЕНЦИЯЛАРИ (испан тили)/КОММУНИКАТИВНАЯ
ЛИНГВИСТИКА И ЗНАНИЕ ЯЗЫКОВ (испанский)
Lingüística de la lengua española El nacimiento de la lingúística española
2 s.
Linguüítica española en el context internacional: influencias y dependencias
2 s.
Comprención lingüística
2 s.
Definición lingüística
2 s.
Competencia en comunicación linguística
2 s.
La competencia lingüística comunicativa en idiomas extranjeros puesta en acción en la producción
oral
2 s.
Las tareas comunicativas en el aprendizaje de lenguas extranjeras para el desarollo habilidades
comunicativas
2 s.
Gramática del español desde un enfoque comunicativo. Lexico y enseñanza comunicativa.
2 s.
ЧЕТ ТИЛ ЎҚИТИШДАГИ ЗАМОНАВИЙ МЕТОДЛАР (испан
тили)/СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ (испанский)
Introducción a metodología de la enseñanza de la lengua extranjera
2 s.
Metodología – la teoría de la enseñanza de la lengua extranjera
2 s.
Las relaciones entre metodología y psicología, lingúistica
2 s.
Los métodos de la enseñanza de la lengua extranjera
2 s.
Los medios de la enseñanza de la lengua extranjera
2 s.
La historia de la metodología de la enseñanza de la lengua extranjera
2 s.
El aprendizaje de léxica
2 s.
La enseñanza de la gramatica. El estudio de la pronunciación, comprención oral, comprención
auditiva y comprención escrita, comprención lectora
2 s.
ТИЛ КОМПЕТЕНЦИЯЛАРИНИ БАҲОЛАШ МЕХАНИЗМЛАРИ
(испан тили)/МЕХАНИЗМЫ ОЦЕНКИ ЯЗЫКОВОЙ
КОМПЕТЕНТНОСТИ (испанский)
El Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas: Aprendizaje, Enseñanza, Evaluación
2 s.
Requisitos en la enseñanza de Español como lengua extranjera
2 s.
Fundamentos para la planificación de clases y de ejecución de los programas de aprendizaje de
lenguas
2 s.
Las opciones metodológicas para el aprendizaje y la enseñanza de lenguas modernas
2 s.
Enfoques orientados a la acción el aprendizaje, la enseñanza y la evaluación de lenguas
2 s.
Los principios de la evaluación para el aprendizaje, la enseñanza y la evaluación de lenguas
2 s.
Los tipos de la Evaluación en los procesos y acciones de enseñanza-aprendizaje
2 s.
Reyting
0
Reyting
0%
0%
0%
0%
0%
Kursni o‘qish uchun tizimga kiring
(0.0/5)
Markaz
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Til
Ўзбек
Modullar
12
Davomiyligi
132 s.
Tinglovchilar
12
Yakunlaganlar
8
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Ushbu markazdagi
boshqa kurslar
Markaz kurslari
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (ingliz tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 196
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Filologiya va tillarni o`qitish (ingliz tili)
Modullar: 12
218 s
Users: 650
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
(0.0/5)
Xorijiy til va adabiyoti (nemis tili)
Modullar: 0
0 s
Users: 44
Ўзбек
O‘zDJTU huzuridagi tarmoq markaz
Batafsil
The Complete Histudy 2024: From Zero to Expert!
$750.00
$1500.00
Purchase Now